Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 01:02   #208
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg kjøpte forresten veggordda vi flyttet hit for 2,5 år siden, men var alt for lat til å henge det opp. Så nå er veggen over sengen dekorert med barnetegninger i stedet. Tror stilen bareheter Shabby. Jeg husker ikke hvilke veggord det var, men jeg tror det bare var alfabetet så man kunne dikte fritt selv. :må sjekke når jeg kommer hjem:

Ellers misunner jeg alle som klarer å ha en stil, omtrent uansett h Illenny stil det er. Og det er ikke alltid jeg synes det er fordi jeg kunne tenke meg å ha det selv. Det er bare det å være gjennomført jeg misunner. Vår stil er nok mer preget av at vi har likt ulike ting på ulike tidspunkt og hatt ganske varierende økonomi når ting ble kjøpt inn. Og man kaster jo ikke ting som fungerer.

(Heldigvis fungerer ikke parketten lengre, og heldigvis skal vi bygge øy på kjøkkenet og får ikke tak i ferdiggulnet IKEA bjørkekjøkken, så det ryker ut nå. Vel, dørene i alle fall, selve kjøkkenet duger jo enda. )

Jeg har ikke arvet interiørevnene til min mor.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat