Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-11, 20:12   #190
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Ang. industriell stil så hadde jeg en fryktelig festlig opplevelse etter å ha dratt min shoppefobiske mann rundt i interiørbutikker en hel dag på jakt etter SKAPET. Barna var slitne, jeg var sliten og mannen, stakkar hadde i tillegg reagert på den deilige blandingen av støv, ny-møbel-lukt og duftlys og var rød i øynene og tett i nesen.

Det var da vi kom over dette skapet:



Til den nette sum av nesten 12000 blanke lapper. I butikken som het LandRomantikk.no. Det var da begeret var nådd og da måtte vi hjem.

( :Fyfaenetjævlagammelgarderobeskapsomdukanhentegrat ispåenhvilkensomhelstnedlagtgammalfabrikktiltolvtu sen: )

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat