Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-11, 22:22   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.453
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tegneserier som Tuppen & Lillemor, Starlet, Hjerterevyen m.m.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, ikke sant? Jeg har jo et mye mindre bevisst forhold til sånt enn deg, men det er så sant det du sier. Den helt "rene" femininiteten, liksom. Det var så PENT, rett og slett.

Jepp! Jeg husker fremdeles en som handlet om at en jente ville begynne å bruke ankelsokker i stedet for knestrømper, fordi det var mer voksent.

Jeg prøvde også å kopiere tegnestilen. Moralen i seriene var det vel kanskje så som så med:




Fnis:


Her er en blogg dedikert til slike tegneserier: http://sequentialcrush.blogspot.com/

__________________


Sist redigert av Tallulah : 19-08-11 kl 22:29.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat