Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 21:32   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Igjen - det å måpe for så å le oppgitt når trygdede stemmer frp sorterer ikke innunder hets etter min mening. Det er jo bare innmari rart. Motsatsen blir når sånne som meg stemmer SV - og ender med masse mer i skatt enn vi ville fått med en borgerlig styring, men det er liksom ikke fullt så rart synes jeg.

Ja, apropos det. Er jeg fryktelig fryktelig fordomsfull om jeg mistenker at trygdede som stemmer FrP i stor grad ikke er klar over at de risikerer å ende opp med mye mindre støtte hvis FrP kommer til makta? Og er jeg fremdeles minst like fordomsfull om jeg mistenker at SV-ere som skattemessig taper grovt på en SV-regjering er fullstendig klar over dette, men likevel stemmer SV?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat