Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 12:00   #743
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det er ingen som har kalt deg rasist. Du viser bare en forsvinnende liten evne til å gå i deg selv og revurdere ordbruken din, etter å ha fått bemerkninger på at den kan tas ille opp. Hadde du sagt "Oi, jeg mente det jo ikke sånn, jeg skal prøve å venne meg av med å si det", så hadde det ikke vært noe problem. Jeg kan være enig i at det ikke er nødvendig at alle hiver seg på og skal si imot, men da er de vel uenige med deg, da. Jeg har sittet litt på hendene mine i løpet av denne tråden og ikke svart mer enn jeg syntes jeg måtte, siden det var jeg som tok det opp, men jeg synes dine videre kommentarer i tråden gjør deg fortjent til all motbør du måtte ha fått, både i form av kommentarer og prikker. Hvis det er så viktig for deg å beholde det uttrykket i vokabularet ditt, så får du stå for det og akseptere at folk ikke synes noe om det. Maken til sutring.




Du holdt på å få en av meg og, siden jeg syntes kommentaren var vel sutrete, men jeg var så snill av meg i går.

For øvrig synes jeg ikke noe om at såkalte "etablerte brukere" bruker ordet mongo heller. Tråden som Strutsen lenker til, tyder jo i alle fall på at det var mange som revurderte ordbruken, bare de blei gjort oppmerksomme på at mange ikke synes den er ok. Og da er det jo greit, da! Jeg kommer i alle fall til å fortsette å si fra, når jeg ser sånt.

Det er jo en helt ærlig mening fra min side, jeg skjønner liksom ikke at det er noe å rødprikke for.

Avelonia er ikke aktiv