Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 10:26   #7
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobiltelefon til 9-åringen?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Bare henger meg på tråden for vi skal ha akkurat det samme til snart 9-åringen vår om ikke så lenge. Jeg har kikket litt på HTC Wildfire (tror jeg det var), men har ikke studert så nøye ennå. HTC har i alle fall veldig enkle menyer og er grei å betjene for ungene.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hm jeg har tenkt på å gjøre motsatt med min niåring - la han ha ipod (som da brukes hjemme) og heller en enklere mobil. Men jeg vurderer htc wildfire og samsung galaxy 5 også. Og den SEXperia mini pro.

Hvorfor akkurat disse modellene? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig. Er det pris, robusthet, hva gjør dem egnet for barn utover at de er greie å betjene (nå har jeg inntrykk av at ungene klarer mer avanserte ting enn meg, he he)?

Katta; det er kanskje ikke så dumt det du sier om IPod og en enkel mobil. Hele tanken min er jo at mobilen skulle kunne erstatte en IPod, men det er mulig det er mer nyttig å dele opp funksjonene.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat