Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 13:38   #3
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bellapierre Costemtics, mineral makeup

Plenty av slagfolk i hvite frakker på Selfridges, disse folka var virkelig helt annerledes!

Jeg endte opp med mineral foudation, mineral blush, 3 x børster og 3 x eyepowder. Facial moisturiser, Exfoliating Peel (HELT fantastisk) og Repair Serum.
Etter at jeg fikk litt poser under øynene så har jeg litt gitt opp ansiktet for jeg har aldri følt at jeg har funnet en make-up som har kunnet dekket dette område uten at det er veldig påfallende at jeg gjør det (som med Id føler jeg). Men disse folkene sa jo at dette ikke var poser pga "alder" men rett og slett bare mangel på søvn og ikke noe problem å fikse, og det gjorde de så utrolig lett og det ser så naturlig ut. De viste hele tiden med et lite tynt papir at sminken går helt i ett med huden og du ser ingenting på papiret rett etter at du har hatt det på (når du stryker et papir over kinnet). Og selvfølgelig, som de gjentok hele tiden, "you need to look after yourself and only use make-up and creams free of poision". Jeg får jo bare gå ut fra at det stemmer da ....

Sist redigert av Lisa : 11-08-11 kl 14:01.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat