Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 22:33   #7
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er så sint (terrorangrepene)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Mulig jeg uttrykker meg mer klønete enn deg og bruker andre ord enn dine faguttrykk. Kanskje fordi du ER psykolog/psykiater og jeg "bare studerer" det?

Jeg tenkte det kanskje var fordi hun rett og slett var flinkere til å formulere seg enn deg. Men det er mulig jeg tok feil?

Du skriver:

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

at det ikke er noen diagnose ettersom det er umulig å medisinere psykopati eller narcissisme.

Jeg begynte å lure litt på dette her. Er noe en diagnose hvis man kan medisinere det? Er noe ikke en diagnose hvis man ikke kan medisinere det? Jeg begynner å lure litt her ... Hva i alle dager har diagnose med muligheter for medisinering å gjøre? Er det noen sammenheng her? Jeg har nemlig aldri tenkt at dette var ting som kunne avhenge av hverandre.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat