Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 10:45   #60
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hijab - argumenter

Ulvefar sier det jeg mener om hijab og uniform.

Ellers mener jeg at hijaben er uttrykk for et kvinnesyn jeg ikke liker, og jeg skulle ønske folk ville velge å ikke bruke den. Akkurat som jeg syns at bikini- og skumkledde bimboer som velger å drapere seg som pynt over utstillingsbiler også uttrykker et kvinnesyn jeg ikke liker ("Jeg er pynt, og bare det!!"), og skulle ønske de ville velge å la være.

Men jeg har ikke tenkt å tvinge noen av dem til å la være å uttrykke synspunkter jeg ikke liker.

Så til HI: Jeg syns det er umulig å argumentere for at hijab ikke uttrykker noe som er kvinneundertrykkende. Men det betyr ikke at det skal være forbudt.