Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)
1. Jo Nesbø - Flaggermusmannen Helt ok krim, men jeg vet ikke om jeg hadde blitt fristet til å lese mer av ham om jeg hadde begynt med denne, for den var ikke så bra.
2. Jo nesbø - Kakerlakkene Nå ble det spennende igjen. 
3. Jo Nesbø - Marekors Siden jeg har hørt bok 4,3,1 og 2 8 den rekkefølgen) var det nå klart for bok nr 5. Knallbra! Veldig klar for å begynne på bok 6 i morgen!
4. Jo Nesbø - Frelseren Jeg tror jeg er bittelitt forelsket i Harry Hole jeg! 
5. Jo Nesbø - Snømannen Guri så spennende!
6. Jo Nesbø - Panserhjerte Denne var RÅ! Litt lang, men ikke i nærheten av langtekkelig, snarer slik at jeg ble pint langsomt. Og nå er det bare å vente på neste bok som kommer 9 juni! Imens må jeg nøye meg med Hodejegerne. Ikke like bra enda, men den har potensiale!
7. Jo Nesbø - Hodejegerne Tja, den kan ikke måle seg mot Harry Hole-bøkene, men greit tidsfordriv. Blir jo spennende å se filmen da!
8. Roy Jacobsen - Marions slør Dette var litt nedtur etter Harry Hole ja. Ikke spenning i det hele tatt, bare opprulling av en sak. Også var ikke Gisken Armand noe særlig å høre på i så mange timer, ble litt kjedelig stemme.
9. Ingar Sletten Kolloen - Snåsamannen Så mange mennesker kan da ikke ta feil, eller? Jeg blir imponert over å høre beretningene jeg hvertfall. Godt skrevet (og lest) også.
10. Camilla Läckberg - Isprinsessen
11. Camilla Läckberg - Predikanten
12. Camilla Läckberg - Stenhuggeren
14. Camilla Läckberg - Ulykkesfuglen Veldig grei krimserie, mens jeg venter på siste Harry Hole.
15. Camilla Läckberg - Tyskerungen Spennende!
16. Camilla Läckberg - Snøstorm og mandelduft Denne tok jeg faktisk litt for tidlig.
17. Camilla Läckberg - Havfruen Guri denne var spennende altså, jeg ble stemplet som asosial i helgen! Og fy for en slutt! Måtte bare starte på neste bok med en gang!
18. Jo Nesbø - Gjenferd Endelig var Harry tilbake, og nå som jeg er ferdig med boken er jeg bare lei meg for at det ikke er flere bøker om ham som venter på meg! Dødsbra!
19. Camilla Läckberg - Fyrvokteren Denne ble påbegynt før Gjenferd kom, men måtte vente til jeg var ferdig med Harry Hole. Nå skal jeg tilbake til Fjällbacka.
Sist redigert av Mirasol : 05-08-11 kl 23:51.
|