Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-11, 15:06   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp til en leppestiftnovise!

Sist jeg hadde leppestift var da jeg giftet meg i 2004. Og den var så godt som "usynlig". Jeg får ikke til leppestift, for som asiat synes jeg at jeg blir så "intens" med ekstra farge på leppene. Men, så får jeg høre at jeg har pen munn, og at jeg gjerne kunne fremheve den litt.

Jeg er villig til å teste, men jeg er "allergisk" mot slike parfymeriansatte. Kan noen si meg om hvilke produkter jeg trenger for å sminke leppene? Og gjerne tips om leppestift i nøytrale, lite oppsiktsvekkende farger. Jeg må begynne forsiktig.