Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-07, 16:55   #283
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Til Julekona, det jeg har lest av det du har skrevet så kan jeg ikke se at du fortjener røde prikker. (har ikke lest alle dine innlegg) Kan ikke se at du på noen måte har vært ufin eller noe. Synes det er synd om mange røde prikker skal skremme nye vekk fra forumet, Et forum med stor takhøyde ? men med lav terskel for rødprikking hos mange, jeg har i allefall høy terskel for å gi en rød prikk, siden jeg ikke har gitt noen enda. Hva andre bruker sine prikker til bryr meg ikke så mye, men synes det er dumt om nye medlemmer forsvinner på grunn av dette.

Sist redigert av Mor til 4 : 13-03-07 kl 17:06.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat