Tråd: Cars 2 3D
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 20:00   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cars 2 3D

Janei, det er jo "snille" biler dette her, men for min smak var det mye bomber, mye slemme båter og biler, og veldig mye skyting med automatvåpen og eksplosjoner Men kanskje jeg føler det så sterkt fordi jeg ikke hadde forventet det, også begynte filmen med veldig mye slikt. skikkelig James Bond-film i begynnelsen.

5-åringen vi hadde med oss ble ikke redd, men lei, for filmen var lang. Og det var mye "hemmelig agent"-prat og handling som gikk rett over hodet på dem, som jeg syntes var nokså voksent, men som allikevel var en viktig del av handlingen.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat