Sv: Hvorfor leser dere prikker?
Er det startet en intern kampanje med å rødprikke meg? Nå har jeg sluttet å diskutere saken, tråden har tatt en annen vending og da kan man vel gi litt fred? Problemet nå er ikke om jeg tåler røde prikker eller ikke, men med de kommentarene som står ved skjønner jeg ikke hensikten? For meg virker det som om det ene og alene er noen som er blitt enige om å tyne meg med røde prikker, og at dere skal sette meg på plass på et vis. Det er faktisk ikke nødvendig, jeg blir nok aldri noen trussel noen plass.
Jeg har prøvd å bli aktiv her inne, svare på ulike tråder, stilt kritiske spørsmål (noe som tydeligvis ikke tåles) og så bli jeg behandlet på den måten. Hva er poenget? Hjelp meg i det minste å forstå det? Er det en måte å kvitte seg med medlemmer på, så er det bare til å si fra. Jeg har ikke noe behov for å bruke tid og krefter på å prøve å bli kjent med folk i et forum som ikke kan vise litt romslighet. Det er jeg for gammel til, og kanskje det som er problemet. Det er ikke rom for oss som har noen år på baken?
Men, jeg er ganske sikker på at jeg har mye positivt å bidra med, hvis jeg får en sjanse.
Ikke glem at dere har ganske mye makt enkelte av dere her inne, og jeg har ikke tenkt å ta opp noen kamp mot dere.
Dette innlegget var ikke planlagt, men sikkert nødvendig.
|