Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-11, 23:04   #336
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg har ikke noe norsk flagg jeg altså. Men jeg synes ikke det norske flagget signaliserer fremmedfientlighet, men derimot at man er glad i det skadeskutte landet sitt. Det bør det være rom for synes jeg på en dag som i dag.

Helt enig. Jeg synes det er STORT rom for å vise at man vil stå sammen som en nasjon i dag. Uten å vite hvem angrepet kommer fra så var det rettet mot regjeringskvartalet vårt, og et angrep på vårt land. Det er et angrep på de norske verdiene, og å vise det norske flagget er helt på sin plass.

Pepper Lemon er ikke aktiv