Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 22:46   #76
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.210
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobiltelefon og etikette

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvorfor er det kjempemerkelig? Fordi du er høfligheten selv? Grunnen til at jeg spinner videre på det er fordi det er noe jeg har opplevd flere ganger selv, ikke fordi personene det er snakk om er noen drittsekker helt uten sosiale antenner, men fordi det er mer eller mindre vanlig, og mobiltelefonen er en prioritet og den tar stor plass hos mange.

Og for å gjenta meg selv, jeg hadde ikke giddet å ha lunsj sammen med noen som må ta telefonen hver gang den ringer, og det har ikke noe med manglende forståelse eller innsikt å gjøre, men fordi lunsj eller kaffe på café er tid jeg vil tilbringe med den personen, ikke med den personen, mobiltelefonen og alle som ringer. Jeg antar at man har fri en eller annen gang, og at det er bedre å avtale et treff da. Og hvis det er slik at man ikke har fri noen gang, så er det tydelig for meg at jobb og telefon overskygger alt, så jeg står absolutt ved den kommentaren helt uavhengig av hvor merkelig du synes det er.

Jaja, du om det, mens jeg holder fast på at jeg er glad for at mine venner utviser større forståelse enn deg.
Jeg forholde meg til mange mennesker med mobiler, men det hører til sjeldenhetene at jeg føler meg neglisjert eller at de er uhøflige.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat