Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 12:42   #33
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mobiltelefon og etikette

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

på Maverick. Jeg har pr. tiden ikke mindre enn 5 stk, og de må besvares når de roper.

Da tror jeg vi skal gjøre hverandre en tjeneste og ikke tilbringe kvelden sammen.

Arbeid er så mangt.

Når jeg er i jobb har jeg vakt hvert 6. døgn og kan bli oppringt om pasienter når som helst. Jeg pleier å informere om det hvis jeg blir invitert noen steder, og særlig om muligheten for at jeg må gå umiddelbart hvis det blir nødvendig (for å rykke ut til en pasient på jobb). Jeg har taushetsplikt, så kan ikke snakke sånn at andre hører samtalen heller.

Men dere som er on call i dagevis over lengre perioder - hender det ikke at dere får negative reaksjoner? Selv om det bare er sånn det er for dere og omgivelsene vet om det?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat