Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 07:52   #16
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.559
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobiltelefon og etikette

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vel. Noen av oss er såpass drøye at vi har med to telefoner overalt, som piper ustanselig, og som det ikke er aktuelt å ignorere. Det kalles jobb, bakvakt, "on call", og er et nødvendig onde. Tro meg, det er kjipere for meg enn for de rundt meg. :humørløs:

Men det er noe helt annet enn å sitte på facebook eller gud vet hva når man er på besøk. Jeg har full forståelse for at folk som er på jobb har tlf tilgjengelig og må svare når den ringer eller svare på en sms. Men jeg syns det blir for dumt når man i et middagsselskap sitter med tlf ved siden av seg og sjekker facebook eller andre forum hvert andre minutt og dermed blir helt fraværende. Og i tillegg at vedkommende tror at ingen merker det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat