Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-11, 14:31   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hage] Rosene mine blomstrer ikke

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Altså, nå er ikke jeg biolog, men hvordan skulle du bedrevet assistert bestøvning når det ikke er noe å bestøve i utgangspunktet?

Har det skjedd noen andre endringer i hagen, andre planter i nærheten, f.eks.? Får den mindre lys? Kan det skyldes mangelen på sommervær? Har den fått noe gjødsel? Kanskje den er sentblomstrende? :hiver ut forslag i fleng:

Godt poeng, Kanina. Godt poeng.

Neh, det er ingen andre endringer i hagen. Jeg gjør veldig lite hagearbeid, kan man si. Mannen sier han har gjødslet den, den skulle ha begynt og blomstre nå og resten av hagen ser ikke ut til å ha tatt preg av den litt fuktige sommeren vi har hatt så langt.

Når jeg tenker meg om så vokser den annerledes også. Det er en sånn markkryper, som egentlig henger litt ned langs bakken, mens nå vokser den rett opp. Hva har egentlig skjedd i hagen min i vinter?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat