Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-11, 11:15   #2
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Om du er der jeg tror du er så er det helt kurant, og det holder med ei uke. Etter ei stund lærer man seg å leve med, eller rundt, kø for frokostpannekakene og setter pris på når Lollo og Bernie tar med barna på minidisko.

Regnet går fort over.
Styr unna middag på sjørøverskipet i enden av stranden, ta gjene taxi til han i nabobyen som lager middag i hagen sin. Det var en fin-fin opplevelse for oss og svigers.

Minigolfen kan være festlig å sjekke ut, men pass på tærne til 4-åringen. Likeså følg med at ettåringen ikke klatrer opp i køyesenga for å falle ned. Retrosykehus fungerer fint, men er ikke like festlig som retrohotell.

Hm, lurer på om det er en grunn til at jeg har emigrert fra ovenfor omtalte trøndelagen til vestlandet, og skaffet meg en vestlandsfamilie istedenfor.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat