Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 17:48   #26
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henlagt etter bevisets stilling?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det jeg har hørt fra folk som jobber i Oslo-politiet, er at de rett og slett er underbemannet. Alt det er for lite folk på jobb, særlig i helgene. De jeg kjenner har ikke klaget over at lønna var lav.

Det var en større sak i Adressa for en tid tilbake, mener jeg å huske, der de skrev om alle politifolkene som flyktet fra yrket på grunn av lav lønn. Jeg tror ikke det er et oppdiktet problem, eller begrenset til bare Trondheimsregionen, for den del.

Jeg betviler ikke at de er underbemannet i tillegg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat