Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-07, 08:24   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To spørsmål om pass

1. Snuppa på 3,5 må ha pass til i sommer. Hva koster et barnepass nå, hvor lenge før reise må man skaffe seg det og hvor lenge varer det i den alderen? Bilde og alt fikses på politistasjonen, sant?

2. Jeg har et vanlig pass som jeg fikk utstedt i 1998, det går ut i 2008. Men nå hører jeg at man må ha elektronisk pass når man reiser til enkelte land, bla. USA. Vi skal til Italia og muligens Mallorca eller noe sånt i sommer, kan jeg bruke det vanlige passet mitt eller må jeg skifte det ut nå før det går ut?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat