Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-07, 21:20   #50
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dette er generelt og helt personlig fra min side. Jeg ville aldri ha gitt ut sensitiv informasjon om meg selv via tekniske medier. Dere er klar over at det finnes folk som kan lese SMS'ene som skrives? Dere er klar over at det finnes folk som kan lese eposten som skrives? Det finnes folk som kan søke gjennom bildedatabasene for fartskontrollene?

Og - seriøst - hvor hemmelig forventer dere at prikker skal være på et forum hvor:
a) Administrator har foreslått og offentliggjøre prikkene
b) Det er helt OK å "oute" prikker.

Dette forumet oppfordrer folk til å ta ting i det åpne, jeg synes det er en veldig fin ting. Man kan ikke samtidig oppfordre til åpenhet og så vil man at ting skal være skjult. Og åpenhet er det ikke når det gis informasjon per prikk og ikke i tråden - det håper jeg man kan være enige om - helt uavhengig av om man mener det var riktig å lese prikkene eller ikke.

Jeg er i stor grad enig med innlegget ditt. Og om du leser denne tråden så ser du at misnøyet mitt ikke går på at prikker leses, men at de leses over en lav sko fordi admin, for å sitere, er nysgjerrig.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat