Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 21:29   #10
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg vet ikke om generell negativitet er så mye bedre, Avatar. Det virker som du misliker forumet sterkt, for du har sjelden noe positivt å komme med. Du kaster deg som vanlig på klagebølgen.

Det er det dummeste jeg har hørt! Da hadde jeg ikke vært her. Jeg liker forumet veldig godt, men ikke pese nye får (pga skrivefeil, formuleringsfeil eller gudene vet hva) og så misliker jeg sterkt det jeg oppfatter som "oppfør deg som oss eller piss off".

Dessuten hiver jeg meg ikke på noen "klagebølge", men orker ikke sitte se på det jeg oppfatter som dårlig oppførsel mot folk her inne. Det vil si, det jeg oppfatter som dårlig oppførsel.

Som noen skrev over her, det føles ikke som mye inkluderende bursdagsfeiring.

Det jeg derimot misliker sterkt, er at du skal vri og vende på ALT jeg skriver, Skremmern. Det begynner faktisk å bli møkk lei!

Sist redigert av Avatar : 26-06-11 kl 21:34.