Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-07, 21:04   #223
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Men jeg vet ikke helt om jeg har tiltro til utvalget som står bak rapporten når Vallas forklaringer blir tilsidesatt. Ref. Aftenposten:

Sitat:

«Etter utvalgets syn er Vallas forklaring dels preget av begrenset innsikt i, og forståelse av, hvordan hennes adferd påvirker andre, og dels av et forskjønnet bilde av hva som faktisk har skjedd.»

Hvorfor har de valgt å ikke ta med hennes forklaringer som har fått støtte fra andre personer innen LO (ref. den vedr flysete-saken), men kun forholde seg til Yssens forklaringer?

MEN jeg er veldig enig om at hun ikke lenger kunne sitte som leder i LO etter at denne saken har fått slik mediafokus. Dette tror jeg ikke flertallet av LOs medlemmer ikke kunne ha akseptert.

Men jeg tviler ikke på at Valla snart har fått seg en ny jobb, kanskje som spesialrådgiver for et privat selskap? Der kan hun nok jobbe lenge på en "jeg er ikke en pusekatt" holdning uten å få de samme reaksjonene. Jeg har hørt historier hos mine tidligere arbeidsgivere (i den private sektor) om folk som er blitt mobbet bort fra arbeidsplassene sine.... lederne blir sittende.