Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 09:50   #5
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Personlig synes jeg at Solblomst hadde en sjanse til å komme utav det.

Jeg synes Matilda svarte Solblomst på en ok. måte, der Solblomst absolutt hadde mulighet til å svare for seg, om hennes første utsagn var tankeløst eller lignende. Isteden svarer Solblomst slik:

Og når hun i tillegg topper det med denne smileyen,

så skjønner jeg at mange reagerer.

Personlig så hadde jeg reagert. Selv om jeg hadde - ut i fra kroppsholdning, ant at det var en spøk, så hadde jeg likevel reagert.

Jeg skjønner at mange reagerer og jeg håper at man ville reagert face to face også, men man er gjerne litt mer varsom når man må ta opp slike ting muntlig, tror jeg. Det er ingen uting bestandig, selv om det av og til er påkrevd å vise hvor skapet skal stå.