Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 10:34   #247
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg er veldig glad for alle de kloke hodene her inne, ingen tvil om det. Jeg tviler heller ikke på at de fortjener hvert eneste ryktepoeng de har opptjent, men å gå derfra til påstanden: "Om du ikke har en like skarp hjerne som smilefjes så må du bare tåle å være utenfor eller henge med så godt du kan" blir litt kaldt og trist, synes jeg. Det er da ikke noe i veien for at man kan være litt raus og gi litt også til de nye eller de som er pittelitt mindre aktiv slik at de ikke får hodet kappet av hver gang de slår en spøk som ikke faller i god jord, har en mening som går mot strømmen eller stiller ett spørsmål eller mot all formodning skriver en skrivefeil.

Det er litt underlig at det er slik her noen ganger all den tid holdninger som inkludering, tilrettelegging, raushet, medlidenhet etc. blir forfektet med stort engasjement, liv og lyst i alle bursdagstrådene og allergitrådene.

Er det ikke så enkelt som at de som skriver knakende gode innlegg som regel er de som får flest ryktepoeng? Og - let's face it - de knakende gode innleggene har det med å komme fra knakende kloke mennesker. Men, det deles da ut plenty av prikker i de mer "softe" trådene også. Man kan få en del "åh.. så søøøt!" - prikker av å legge ut bilde av nyfødt bebis også altså.
Og jeg ser aldri helt den at noen av de mindre aktive blir halshugget når de først beveger seg utpå. Det er helt klart en relativt høy terskel i diskusjonene her til tider, men det er det som gjør FP til FP. Og halshugging synes jeg uansett er et for sterkt uttrykk. Man blir utfordret på det man skriver, definitivt, men ikke halshugget.

Jeg tror fortsatt at dette er veldig enkle sammenhenger jeg. :rema1000: