Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 10:04   #59
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Her er jeg faktisk helt enig med Nynne - skjønner ikke hvorfor hun får så mye pes i tråden her, jeg oppfattet henne ikke som prikketiggende i det hele tatt. Det var et hjertesukk, og ikke så mye annet. Og det er helt åpenbart en annen takhøyde for en del av de etablerte aktive når det kommer til hva som er greit å skrive - og f.eks. hva dere tillater at Nynne skriver.

Blir jeg kalt mobber av Teo så skal jeg ærlig si rett ut at jeg neppe vil reagere med instant bjeffing, men heller sette meg ned og tenke grundig over min egen adferd. (Sikkert etter å ha hyla litt først, jeg er som jeg er tross alt.) Men kommer det en påstand om at jeg er på et forum som er brutalt og mobbete fra en som ikke har like blytung overbevisende kraft - det får man nemlig gjennom noen tusen knallhardt saklige innlegg - så forventer jeg at påstanden enten begrunnes skikkelig sånn at man skjønner hva søren vedkommende viser til eller at den legges død.

Og når det gjelder nykommere så har det endret seg en del synes jeg? Jeg for min del har ihvertfall begynt å ta en titt på registreringsdatoen før jeg kjefter opp en eller annen for å sjekke om det er en som fortjener et kjevle i hodet for manglende mellomrom foran smiley eller om det er en som skal møtes med et velkommen. Men man kan ikke både kreve slækk som ny og respekt som erfaren på en gang altså.