Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-11, 00:31   #50
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig.

Jeg ante kansje ikke hvem Will Smith var, men Lisa Williams, se henne hadde jeg hoert om. Jeg baade haaper og tror du faar en underholdende kveld, Kirsebaer, saa jeg pusser englene mine paa deg om du ikke forteller historien her paa forumet etterpaa!

Skulle gjerne gaatt selv, om enn av litt andre grunner enn hovedmaalgruppen hennes.

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det er bare latterliggjøring med stor L her på forumet når det kommer til sånt, så jeg ville bare komme skeptikerne i forkjøpet.

Interessant. Hvorfor er det slik at det som fra min side ser ut som betimelige kritiske spoersmaal ser ut som latterliggjoering fra din? Er det spoersmaalene eller svarene sin skyld? Hva er loesningen? a) At skeptikerene begynner aa nikke og si "det er mer mellom himmel og jord" mens det koker i hjernebarken, b) at de troende trekker seg inn i sin egen verden bort fra alle slags forum hvor man kan moete folk som stiller vanskelige spoersmaal, eller c) at skeptikerene er saa hoeflige og respektfulle som de bare klarer, og de troende proever aa ikke sette likhetstegn mellom spoersmaal om sak og personangrep, mens de fortsetter aa snakke sammen. Jeg haaper paa c.

Men jeg har ikke tenkt aa latterliggjoere Lisa Williams. Jeg har all mulig forstaaelse for at folk tror paa henne. Det er det som er problemet. Selv formodentlig oppegaaende folk som Dixie tror fult og helt paa henne, og jeg ser det som et faretegn, et tegn paa at LW og hennes kolleger er gode til det de gjoer. Men det de gjoer er beskrevet her, her, her og her.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat