Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-11, 17:42   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!

Jeg sier ikke at det ikke går an å like Starbuckskaffe, men det er ikke det samme som at det er kvalitetskaffe. Akkurat som årets sommerhit ikke er kvalitetsmusikk, men man kan like den fordet. Jeg mener at kvalitet ikke er opp til hver enkelt å bedømme. Og jeg tror ikke en bulgarsk kaffekjede hadde hatt like stor gjennomslagskraft, samme søren hvor mange artige tilleggsprodukter de har.

Før dere hopper i strupen på meg igjen; jeg drikker decaf Soyalatte, og kan absolutt ikke kalles en kaffeconnoiseur. Jeg syns Starbuckskaffe er helt ok, det er format franchise-aspektet jeg mener er kulturforsøpling.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat