Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 13:11   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Syns du virkelig kaffe fra Starbucks er god uansett, eller er det fordi det føles kult og eksotisk og amerikansk å drikke den?

Som jeg svarte Tinetoff så synes jeg ikke den er god hvis melken er steamet feil. Og det skjer. Men jeg bruker altså kaffen til å farge melken, og er mest opptatt av Mocca Frappe og sånne ting, og må innrømme at jeg aldri har reagert på at kaffen er vond. Det er også veldig, veldig sjelden kaffebarene jeg stikker innom i Oslo lager Frappe o.l., og de jeg har fått har ikke alltid vært så gode. Men Starbucks sine synes jeg er kjempegode. Kakene også. Og så er jeg stor fan av at jeg kan få kaffeproduktene uten sukker, selv om det er frappuccinos.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

..og for de som synes en Venti Mocca Frappucino er en av de største lykkene her i verden

Same, same!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat