Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 09:57   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen røyker på verandaen

Det er mye som er ens fulle rett, men betyr det at man er fritatt fra alt hensyn?

Synes du ikke at det er litt ille at folk ikke kan ha vinduet åpent på sommerskvelder fordi da fylles hele soverommet med røyk?

Jeg hadde katt i borettslag, av det slaget som gikk inn hvor det var en dør åpen. Jeg var i min fulle rett til å ha ham, inget lovverk forbød meg kattekreket, men jeg valgte altså å gi ham til min naboløse mor i stedet. Men i følge deg var det altså ikke mitt problem ettersom det er lovlig å holde katt, både inne og ute?