Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-11, 14:10   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verdens beste blender?

Tips? Jeg har lyst til å investere i en FANTASTISK blender som knuser alt i sin vei. Min kostet 399,- på Obs men kan ikke engang knuse is. Den skal egentlig kunne det, men det kan den altså ikke. Faktisk har det stått på alle mine blendere at de skal kunne knuse is, men ikke en eneste har kunnet gjøre det.

Så, hvilken blender er verdens beste og sterkeste? En fyr på Youtube nevnte at hans hadde 3 hestekrefter. Jeg tror faktisk ikke han tullet, kan blendere måles i hestekrefter? Hans kunne visst knuse alt, han hadde til og med avokadosteinen (hel) oppi og den ble helt oppløst. Min hadde nok bare dunket rundt der nedi maskinen før hele maskinen sa takk for seg.

Jeg har en veldig god food processor, men jeg synes faktisk ikke det blir det samme å lage smoothies i den. Det er sikkert psykisk eller noe, men jeg MÅ lage mine smoothies i blender.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat