Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-07, 23:54   #154
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Medlemssalong II

Bare noen tanker som slår meg vedr dette at noen tror at M2 blir enerådene og at alle de med mange prikker og mange innlegg kommer til å oppholde seg kun i denne salongen; -såvidt jeg kan se idag av M1 så er det liten aktivitet der i forhold til resten av forumet. Dette mener jeg må skyldes den enkle grunn at det foregår mer diskuterbare (og spennende?) diskusjoner i det åpne forumet?

At M2 blir et enda mer privat sted for enkelte brukere ser jeg på som helt greit. Nyskjerrig kommer jeg sikkert til å være, men det som trekker meg til FP er de mange livlige diskusjonene, matoppskriftene m.m. som ligger i de åpne delene av dette forumet. Og de som bidrar til dette er da mange fler enn de som har 1000 innlegg og 1000 ryktepoeng.

Til ettertanke: HP nevnte at det var ca 50 som hadde over 1000 i ryktepoeng, dvs at det er over 700 igjen til å diskutere både nyttige og unyttige ting med.