Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 17:04   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: P-pille-paranoia

Jeg har alltid vært svært skeptisk til p-piller, og syns det er skummelt å tukle med kroppen og det naturlige. Mulige bivirkninger er mange, og noen av dem er ganske alvorlige.

Allikevel brukte jeg Trionetta fra jeg var 17 til jeg ble 24-25. Menstruasjonssmertene jeg hadde på den tiden var så kraftige at jeg var nærmest invalid 3-4 dager hver måned. Det går dårlig å kombinere med livet som arbeidende student, og ikke minst som yrkesaktiv. Jeg ville aldri valgt p-piller om ikke det var for å slippe smertene.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat