Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 13:56   #53
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.705
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Jeg titter stadig på finn, og kom i dag over et hus hvor jeg så på pris, beliggenhet og størrelse, og spurte meg selv (høyt) "Hva er feil med det husegt da, tro?"

Byggeår 1970 ga en viss indikasjon sammen med teksten " jevnt vedlikeholdt, men står foran en del modernisering". Bildene... "jeg måtte definitivt gjort noe med den stua asap". "Forresten, kjøkkenet før stua, ser jeg." "Forresten, med alt jeg ville følt behov for å gjøre er det ikke billig lenger. Like greit vi ikke ser på hus, egentlig."

Men i tråd med det dere skriver om i de siste innlegene her, så føler jeg ikke for å legge ut link. Dette er ikke "åpenbart tvangssalg", men likevel, noen BOR jo i det huset. En eller annen antatt tenåring bor på det rommet med fotballsjerf og playboyhåndkle(?) på veggen.

Men jeg lar meg nå underholde av bildene likevel.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå