Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 12:11   #41
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Man skal ikke tro at alt man ser på Dr. Phil og tilsvarende er representativt for den jevne amerikaner da. Og i alle fall ikke for den jevne nordmann. Men det blir fort sånn at de som gjør inngrep stikker seg ut (og særlig når de får spalteplass/sendetid i media). Jeg tror fremdeles at det o store flertallet, både i Norge og USA, lever fint med den kroppen de har.

Det som er trist er at folk som egentlig lever fint med den kroppen de har, blir påvirket av de som ikke gjør det, og velger operasjon. Men jeg vet ikke helt om jeg synes man skal legge den børen på skuldrene til de som av ulike grunner legger inn eller fjerner noe.

Men som jeg har sagt tidligere så synes jeg det er utidig med tv-programmer osv om det å få "nye kropp" via plastisk kirurgi.