Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.
Jeg er verken spesielt kul, smart eller veldig pop. Ikke skriver jeg så fantastisk bra heller. Men jeg hadde ikke spesielt store problemer med å få høyt rykte. Det krever jo at man er ganske aktiv. Å ha under 2000 innlegg siden 2006 kaller ikke jeg å være aktiv.
Jeg vil si det er å være ganske aktiv jeg da. Over 400 innlegg i året blir over ett innlegg pr dag. Og det er ikke alle dager jeg har tid til å titte innom FP selv om jeg gjerne prøver. Og om man skal kaste seg inn i en heftig diskusjon må man jo ofte sette av mange timer for å henge med.
Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.
Det er greit nok krav, sikkert velfundert fra forumledelsen. Noen færre å selge til blir det selvsagt, heretter får man true klær på folk. 
Det er klart en stor bakdel ja. Færre som viil få mulighet til å kjøpe. Kunne det vært en ide å dele tilgangen? At man må ha krav som nevnt for å selge, men at man kan ha lavere tilgangskrav for å kjøpe (ca som de som er i dag)?
Er det mange som er her bare for å selge altså? Jeg har bare lagt merke til et par som peker seg ut, men det virker da ikke som det er et stort problem slik jeg ser det. Eller kanksje det er det at jeg er for lite aktiv som gjør at jeg ikke ser det?
Jaja, jeg har enn så lenge nok poeng og innlegg til å fortsatt kunne kjøpe og selge jeg, men jeg synes nok kravene er satt litt vel strengt.