Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 14:42   #98
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg kjenner at jeg er ambivalent til denne problemstillingen, dersom jeg i det hele tatt skal ta den seriøst?

På den ene siden vet jeg at jeg har mange skrivefeil. Noen ganger er det slurv, andre ganger inngrodde feil som jeg ikke ser selv. Det kan være greit å få dem rettet, men dersom dette er feil jeg gjør om og om igjen, ville jeg satt pris på en prikk( grønn ,vel og merke).

På den andre siden får jeg angst av tanken på at noen i det hele tatt gidder å bruke tid på noe så ubetydelig i den store sammenhengen( nå blir jeg vel sparka ut snart). Det er morsomt når en tråd utarter seg til en diskusjon om skrivefeil og tegnsetting, men ellers:

Og så er jeg enig i dette:
Lille Taylor:
Men i prinsippet synes jeg modding av skrivefeil virker temmelig teit. Jeg irriterer meg også voldsomt over visse typer skrivefeil, men samtidig synes jeg at det å rette på andres feil på slikt moddevis blir å rikke ved identiteten til folk...