Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-11, 23:47   #12
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 16-åring alene hjemme en uke?

Nei, det synes jeg ikke er greit. Det kan oppstå situasjoner en 16-åring ikke klarer å håndtere, og da er det ikke greit at foreldrene er så langt borte. Ungdommen bør i det minste ha en voksen person i nærheten han/hun kan kontakte ved behov.

Når så er sagt, minner det meg på at da jeg var 16, var mine foreldre på 3 ukers tur på andre siden av kloden. Jeg var alene hjemme med ansvar for mine to brødre på 14 og 11 år. Det gikk veldig fint, delvis fordi jeg var ekstremt pliktoppfyllende og ordentlig ( med knallhard kustus på mine brødre ) og delvis fordi det ikke oppsto uventede situasjoner jeg ikke håndterte. Verden var også noe annerledes på tidlig 90-tall enn i dag.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat