Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 09:22   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan uttaler du navnet til Ole Brumm-figuren Tussi?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

He-he, jeg tror det kom opp i forbindelse med en pakke muffinsmiks som Liv hadde fått tigget seg til, der de ulike Ole Brumm-dyra figurerte som pynt. Jeg hørte da vantro hvordan mannen uttalte det. I går ble ordet nevnt igjen, uten at jeg riktig husker hvorfor.

Han mente da for øvrig at jeg påberopte meg å sitte på fasiten, og at "dere som er fra innaetter" (som bestefar i Trysil ville ha sagt) alltid tror dere har rett. I akkurat dette tilfellet har vi jo det, selvsagt. Jeg er regelrett rystet over at hver sjuende fp-er går rundt og sier Tussi(g).

En annen tonemdiskusjon vi ofte har, er solbær. Og sandkaker.