Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 11:16   #4
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaketråden med tvist

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Uff, den kjenner jeg godt. Lillemor var helt på gråten da hun fortsatt måtte sitte i sete "fordi ingen andre .... osv". Jeg ga meg da Knerten vokste ut av sitt sete, så Lillemor fikk sitte på pute og Knerten overtok stolen hennes. Men jeg kjenner jeg er i veldig tvil mtp ferien, for da skal vi kjøre lange strekninger og i høy hastighet (i den grad den gamle bilen vår kan sies å gå fort). Men om en fastmontert rygg- og nakkestøtte utgjør store forskjellen ved en kollisjon på autobahn kan selvsagt diskuteres.

Jeg synes også det er litt kjipt å måtte være den strenge som sier
"vi gjør det sånn, du sitter i sete ditt", på veldig korte byturer i hamar så går det helt greit med bare pute, vi har gjort det samme på langtur også, bare tatt med puten på toget fordi vi kanskje blir hentet på togstasjonen og skal kjøre 10 minutter.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat