Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 10:51   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing av konfirmasjonsgaver

Jeg var alltid svært fornuftig med egne penger. De pengene jeg fikk til konfirmasjon og av besteforeldrene mine da jeg fylte 18 (noe det gjorde med alle barnebarna), ble hovedsakelig brukt på kjøretimer og annet som kunne forsvares som fornuftig.

Broren min brukte de samme pengene på hasj og alkohol, og svidd av på 3 måneder.

Etter den hendelsen har alle penger gitt til oss barna i arv (summer i størrelsesorden 10 000 - 75 000) har vært gitt beskjed om at ble gjort tilgjengelig for oss når det skulle brukes på bolig. Vi var på dette tidspunktet tidlig i 20-årene.

Jeg er ganske sikker på at jeg ser an ungene før jeg gir dem større summer penger i deres navn.