Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 11:55   #61
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.851
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min datter forstår meg ikke

jeg laget den i cacas-formen m. dokke med pinne i. det er bare Toro langpanne i forma, stekes etter instruksjonene. Jeg delta den og hadde min kjempegode sjokoladekrem mellom lagene, og også oppå skjørtet. Pyntet med ferdige sjokoladepynt-hjerter i melkesjokolade, mørk og hvit sjokolade. Kle på Barbie kroppen med samme sjoko-krem som resten (lurt å dekke til håret ,slik det står ellers her). Easy-peasy. Det er ikke noen større "deal" enn en annen sjoko-kake.

Nå er mine barn rimelig lette å imponere, de klager ikke over at dokka ikke har bein eller at hun har brun kjole, eller at det ikke er AKKURAT sånn som.... (eller kanskje de veit at da gidder jeg ikke lage sånne kaker mer?! )

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat