Tråd: Pannekaker
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 08:58   #991
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er ganske mange år siden man fikk mer på bensinstasjoner enn sjokolade, altså. Jeg skal innrømme at jeg hadde en utfordring med å finne noe særlig da jeg gikk i ketogen diett - men det gikk da også. Når jeg spiser et normalt og sunt kosthold så er det faktisk ikke særlig vrient å finne noe mat nesten overalt hvor jeg ferdes. Om ikke annet så har de frukt, yoghurt, en og annen salat som kan fikses litt på i farta eller tidvis en karbonade eller ganske ofte også en boks med sushi.

Min erfaring er at frukten gjerne er banan, som jegt helst ikke spiser, salaten består hovedsakelig av pasta og kjøtt dynket i msg, og ellers er det stort sett baguetter, brød, boller, burgere, pizza og bakevarer. youghurt og sushi haner i samme kategori for meg. Jeg sier ikke at man aldri kan finne noe, men ofte er det vanskelig.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv