Tråd: Pannekaker
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 06:58   #983
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Polyanna - det er ingen her som benekter hverken viktigheten av kosthold eller andre fakta. Men Nips presentasjon av det meste - den er det grunn til å si noe om. Særlig den fordømmende tonen verden rundt Nip tydeligvis observeres med. Og det fra en dame som da sier hun heller går sulten eller spiser så lite hun bare kan om hun ikke har egenlaget mat med seg.

Det er et sykdomstegn altså. Det har ingenting med kostbevissthet å gjøre.

Kostbevissthet er det vel ikke mange på dette forumet som ikke mener at er viktig selvom vi har kommet oss forbi stadiet der vi nyfrelste forkynte for verden at proteinpulver blandet med ren gluten ga nesten helt likt resultat som rundstykker - og nesten uten karbohydrater i det hele tatt.

Nå må du gi deg, jeg hater å gå sulten, så derfor har jeg ofte med matpakke på tur fordi bensinstasjoner ikke har så mye jeg vil spise. Ja, jeg spiser lite om det er "junk food" - mye fordi det er mye kalorier og mine skal til for å bli mett og fordi jeg venter litt til jeg finner mat jeg har lyst på å liker. Om du hater å spise indisk mat, spiser vel heller ikke du veldig mye om du er på resturant og jeg spiser gjerne andres mat, det er ganske lite i det store og hele jeg ikke spiser, det er bare så utrolig mye av denne junken overalt.
Jeg blir fort både kvalm, svimmel og får vondt i hodet av å spise dårlig, skulle nesten tro det var slemt av meg å ikke spise på mc donalds.

Snakk om å være fordømmende.


Sist redigert av Nip : 09-05-11 kl 07:07.
Nip er ikke aktiv