Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 10:49   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lurer litt på yoghurt og mat og slikt

Poden spiser yoghurt nesten hver eneste dag han også. (Tine eller Q-yoghurt. Ingen EU-yoghurt i mitt hus!)
Han har en boks med økogryn i barnehagen som de blander oppi når han vil det.
Sukkerinnholdet i yoghurtene er ikke noe jeg gidder å stresse med. Han får ikke særlig med sukker ellers.

Min spiser middag, men lite pålegg. Dvs. han spiser mye rart, men ikke når det er oppå skiven.
Frukt og grønnsaker og slikt går stort sett ned på høykant, bortsett fra sopp, druer og salat (også kalt gress ...).

Jeg tror nok du bare får fortsette som du gjør Kirsebær, det er sikkert bare et innfall han har fått som snart går over.
Det viktigste er jo at han får i seg mat, om den er varm eller kald spiller jo egentlig liten rolle.