Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-11, 22:07   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - fast føde, tenner, brødskiver, når?

Jeg har ingen fasit, for jeg er ingen ekspert på området, men vi starta med brød allerede når de var 5,5mnd. Gutten vår var lei av grøten, fikk smake skive og vips var det gjort - han gliste fra øre til øre og var storfornøyd. Jenta vår trengte litt tid på å venne seg til det. I starten dynka jeg brødet med litt mme for at det ikke skulle være så tørt. Først bare brød, så med litt smør så med pålegg. Nå, snart 9mnd, spiser de 2 brødmåltider om dagen. Ingen tenner på noen av de. Trenger ikke dynke eller noe. Så kan du ikke bare prøve deg litt frem? Første smaken fikk de med en skalk i hånda osv.

Anbefaler å lese brosjyren mat for spebarn, der står det ett og annet smart; det er de anbefalingene som er nå. Ellers bruker jeg bare sunn fornuft, jeg antar jeg har litt av det iallfall.