Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 08:24   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bok

Har du lest Hanne Vibeke Holst?

Thereses tilstand

En lykkelig kvinne

Det virkelige livet

Kronprinsessen

De tre første er en serie, den siste er den første i en ny serie, jeg har ikke lest oppfølgeren ennå. Jeg synes at alle er gode, men Kronprinsessen er kanskje den aller beste. Ellers har hun skrevet en bok om kvinnene i sin familie, som også er veldig god, men som jeg ikke husker hva heter.

I likhet med Skilpadda (ingen bombe kanskje) liker jeg også veldig godt Chaim Potok. Og siden hun har anbefalt My name is Asher Lev, vil jeg gjerne anbefale Davita`s harp, som også er en sterk og god bok.

Og siden jeg selv leser Gunnar Staalesen akkurat nå. Har du lest 1900 trilogien? Hvis ikke så er den veldig anbefalt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat