Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 22:46   #660
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg skulle akkurat til å legge inn denne her, var derfor jeg fant igjen tråden her nå. Sånne statuser er bare fjerne. Denne florerer også på newsfeeden min nå:

Politiet melder idag at de har skutt Osama bin laden og pågrepet noen av hans slektinger. De personene som nå sitter fengslet er Osama sin mor, Marme laden & de to brødrene, Choko laden & Remu laden. Hans søster, Pina co laden ble pågrepet lørdag kveld. Nå leter de etter kusina, Sal laden & hans senile bestefar Hvorvardet jeg laden.. :0)

Unnskyld meg, men ...

:shallow: